Hoppa till textinnehållet

Tips!

Digitala kanaler öppna dygnet runt

Här har vi samlat tips till dig för att underlätta för dig. Vi vill visa hur du enkelt kan komma i kontakt med oss och genomföra dina bankaffärer via våra olika kanaler. Du som kund når oss enklast och dygnet runt via internetbanken och Sparbanksappen men självklart finns vi på Varbergs Sparbank även på våra kontor och i telefonbanken. 

 

Här hittar du filmer som förklarar hur du kan använda våra digitala tjänster

Slå notiser

Om du slår på notiser i din bankapp kan du få meddelanden exempevis få meddelande om:

  • ett nytt swishavtal registreras i ditt namn, eller beloppsgränser ändrats.
  • ett nytt Mobilt BankID har anslutits i ditt namn.
  • du fått en faktura i din internetbank.
  • att vi från Varbergs Sparbank har skickat ett privat meddelande till dig.

För att kunna ta emot notiser behöver du godkänna att Sparbanksappen får skicka notiser till dig. Logga in i appen och aktivera något av valen under Inställningar - Notiser.

Fler tips!

Ansök om lån & lånelöfte

Vet du om att du kan ansöka om privatlån och lånelöfte direkt i mobilen. 

För att ansöka om billån logga in i din internetbank.