Meny
Våra tjänster
Låna pengar
Kort och betala
Spara och placera
Pension
Försäkringar
Familjejuridik
App, internetbank och BankID
Händelser i livet

Nu är det lite annorlunda när du ringer in till oss!

Under juni byter vi plattform för telefonin och får nya menyval. Kevin från vår Telefonbank berättar om hur det kommer se ut framöver när du ringer in till oss. När du ringer in kommer våra menyval vara:
 
  • Stjälvbetjäning
  • Kundcenter
  • Spärrservice
  • Digitala tjänster

Annat som kan vara bra att veta om vår kundservice på telefon:

  • Vi svarar i telefon 8-18 varje vardag.
  • Om du är legitimerad när du ringer in kan du få hjälp med många av dina ärenden direkt i telefon. Har du inte personlig service aktiverad? Det kan du enkelt ansluta i internetbanken under övringa tjänster/hantera telefonitjänst.
  • Vi har som flest samtal mellan 10-11 och längst kötid 10-11 och 14-15. Vill du komma fram snabbare, ring på andra tider!

Varmt välkommen med ditt samtal till oss!

 

Kevin

Kontakta kundservice på telefon!

Vill du kontakta vår kundservice på telefon? Ring  0340-66 60 00 så hjälper vi dig.